Merhaba kizlar nasılsınız. Benim bugün işimin 3. Günü. Müşteri temsilcisiyim. Evden çalışıyorm. Kızım diğer odada komşu teyzesi bakıyor. Foto dünden ama olsun. ))
Patlıcan kozluyorum afiyet olsun canim
Parktaayız. Kız bu çikolatadan türkiye de varmıydıı afiyet olsun
Otryoruz teyzesinin guluyle ♥️♥️♥️♥️
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın