Ben de senin gibiydim. Cok da rahat gecirdim hamileligimi hareket acisindan. Bir tane bile catlagim olmadi. Oglum da 3.600 saglikli bi bebek olarak dogdu. Allah guzel dogumlar nasip etsin
Küçük karnım olsun isterdim gerçekten büyük olunca çok zor oluyor boyum da selvi değil tezgaha bile uzanamıyorum evde eşimden saklanayım desem göbeğim benden önce görünüyor
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın