0 oy
295 göst.
Diğer kategorisinde (255 puan) tarafından

Dışarı çıkarken almak istiyorum ama kutuyu açar açmaz o şekilde verebiliyor muyuz ısıtmadan yani biberona koyarak?

3 Cevaplar

0 oy
(3,281 puan) tarafından
Bize hippin hastanede sıvısını vermişlerdi içeceği kadarını ısıtıyorduk sıcak suyun içinde
(255 puan) tarafından
Ama dışarıda kullanmak istiyorum ısıtmadan olmazmı
(3,281 puan) tarafından
Çok soğuk değilde ılık olacak şekilde olur karın ağrısı yapmasın
-Reklam-
0 oy
(5,787 puan) tarafından
Ben kullandım canım ısıtmadan direk verebiliyorsun
(255 puan) tarafından
Biberona koymam gerekiyor ama demi o şekilde vercem
(255 puan) tarafından
Soğuk olması gaz yapmaz demi bide tadı toz mamayla aynımı
(5,787 puan) tarafından
Bardakla içebilecekse bardak yoksa biberona koy canım
0 oy
(2,006 puan) tarafından
Konuyla alakasız. Canım ama bizde yolculuk yapacaz nerden alabiliriz kızıma
(255 puan) tarafından
Valla netten baktım bende ama

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 166 göst.
8 Haziran 2021 Diğer kategorisinde ÖzEn (398 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 735 göst.
17 Mart 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ozlemiray (568 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 230 göst.
18 Ağustos 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gul2727 (228 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 389 göst.
17 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Sibo (957 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,973 cevap

367,260 kullanıcı

...