0 oy
396 göst.
Diğer kategorisinde (498 puan) tarafından
Özel mesaj ile atarsanız sevinirim kızlar günaydın

5 Cevaplar

0 oy
tarafından

Günaydın, Nutella alabilen bana da yollasın çikolatayı yıllar oldu yemeyeli :D

-Reklam-
0 oy
(498 puan) tarafından

Günaydın ben kapağı gerekşyo ;)

0 oy
(498 puan) tarafından
Olan varsa lütfen özel mesajla atın alıyolar
0 oy
(498 puan) tarafından
Olan varsa lütfen mesajla atın alıyolar
0 oy
(498 puan) tarafından
Yukarı çıksın

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 171 göst.
0 oy
0 cevap 177 göst.
0 oy
0 cevap 189 göst.
0 oy
0 cevap 158 göst.
9 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Hghhh (5 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,808 soru

24,674,071 cevap

367,434 kullanıcı

...