kizlar bu dondurmaya noldu cnm cekmisti hic yok kac senedir classic nn cileklisi )gece gece aklima geldi
Ben Algida da çalışıyorum üretim de, üzgünüm üretilmiyor, sadece soğuk depoda olanlar yani mevcut stokta olanları görürsünüz dolaplar da. Onun haricinde üretimden kalktı. Sadece Antep fıstıklı vanilyalı ve kakaolu üretim yapılıyor.
1,512,402 soru
24,668,676 cevap
367,144 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın