Benim babam ben 3 yaşındayken ölmüş böyle bir çağrı almak icin neler vermezdim
Benim babam da ben 13 yaşımdayken öldü cinayete kurban gitti lazım da değil zaten ateşi bol olsun tövbe estağfurullah
1,512,672 soru
24,672,132 cevap
367,315 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın