Yaaa 8 aylık daha ama dede diyo baba diyo şimdi mama demeyede başladı eeee hani bu çocuklar önce anne derdi ne zaman anne dicek yaaaa
Yavaş yavaş demeye başlayacak annesi .
Bnmki pazartesi 9 doldurecak gel ver baba bebi diyor bana ve halarina ise ABA diyor MEM MAM diyor bnce anne demesi için çok erken
1,512,686 soru
24,672,269 cevap
367,326 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın