Normal doğumumda da sezaryende de 3 doğumumda dahil hiç kullanmadım göbeğim de yok cok sükür evlendiğim gibi modumdaym
1,512,709 soru
24,672,844 cevap
367,364 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın