Normal doğumumda da sezaryende de 3 doğumumda dahil hiç kullanmadım göbeğim de yok cok sükür evlendiğim gibi modumdaym
1,512,701 soru
24,672,730 cevap
367,357 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın