0 oy
135 göst.
Diğer kategorisinde (23 puan) tarafından
Transferin 5.günü.. Adet belirtilerim var.. Progestan kullanıyorum göbekten... Bunu kullanırken adet olmıycaz diye biliyorum yanlısmı bılıyorum acaba... Adet olcam gibi.. :( 
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
(3,100 puan) tarafından
Canim bilmiyorum ama basligini degistir kapanir soru insallah bilen birisi cikar
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 369 göst.
16 Eylül 2022 Diğer kategorisinde 1BX2R5. B (21 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 369 göst.
17 Kasım 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 521 göst.
28 Ekim 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 403 göst.
1 Ekim 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...