0 oy
159 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (352 puan) tarafından
Kızlar sezaryen olduktan sonra bebeğim sarılık enfeksiyon oldu diye hastanede 1 hafta yattık ve sezaryen yerimi zorladım şişti ve öyle kaldı yani dr normal bir şey olmaz dedi ama ben endişeliyim

1 cevap

0 oy
(534 puan) tarafından
Benimki de şişmişti ama bi sorun olmadı canım kendiliğinden geçti 
(352 puan) tarafından
Saol canım :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 269 göst.
8 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Asenat (711 puan) tarafından soruldu
+1 oy
13 cevap 563 göst.
17 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,156 puan) tarafından soruldu
+2 oy
5 cevap 465 göst.
0 oy
4 cevap 411 göst.
22 Haziran 2023 Diğer kategorisinde halimegokmennn (62 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,857 cevap

367,196 kullanıcı

...