0 oy
447 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (29 puan) tarafından
Merhaba hanımlar benim bir sorunum var  eşimle tartışırken Ağlıyorum. Oda o an çok sinirleniyor ağladığın diye mi yapıcam diyor ağladığın için konuşmuyorum. Seninle diyor benimle konuşmayı kesiyor cevap vermiyor. Hamileyim iyice arttı. Normalde de böyle hormanlar daha kötü yaptı. Nasıl tartışırken ağlamicam elimde değil. Bana akıl verebilirmisiniz

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Başka odaya geç hemen aglican zaman
-Reklam-
0 oy
(9,269 puan) tarafından
Ay bende öyleydim hamilelik de, lohusalikdada aynı ne zaman geçer.bilmiyorum onun karsisinda ağlayınca kendimi ezik hissediyorum
(29 puan) tarafından
Ağladığım zaman beni dinlemiyor elimde de değil ki ben istermiyim ağlamak
(9,269 puan) tarafından
Canım sadece hamilelikteyse geçer ben eskiden öyle değildim hamilelikde oldu duygusallasiyor insan lohusalikdada öyle oluyo
(29 puan) tarafından
Malesef her zaman olan birşey
0 oy
(194 puan) tarafından
Zamanla piştikçe geçeçek kavga ede ede duyguların katılaşacak 
0 oy
tarafından
Sulu gözlü necmiye :))))) 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 290 göst.
26 Haziran 2024 Diğer kategorisinde 2516 (2,884 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 360 göst.
23 Mart 2024 Diğer kategorisinde ALMIR_AYSA (284 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 199 göst.
25 Temmuz 2022 Aile & Aşk kategorisinde Malefizx (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 434 göst.
15 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Bimuallime (82 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,815 soru

24,674,140 cevap

367,435 kullanıcı

...