Kızlar merhaba heryer kapalı test alamıyorum araştırıp duruyorum ♀️ 2.5 ay önce bir düşüğüm var . Öğlen bu testi yaptim 3 4 dk bekledim negatif çöpe attım. Yemekten sonra gözüme ilişti test boyle.ilk 5 dk onemli biliyorum ama böyle bişeyle karşılaşmamıştım .
Hakkında hayırlısı olsun cnm adetime 4 gün var yazmışsın bundan değilde imkanın varsa eczaneye erken gebelik testi diyerek al daha net sonuç alirsin bunların yanılma payı çok yüksek
1,512,675 soru
24,672,174 cevap
367,321 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın