0 oy
252 göst.
Diğer kategorisinde (204 puan) tarafından

Bu modeli kullanan var mı hem portbebeli hem pusetli hemde sonrasinda baston olarak kullanabiliyosun Kücük hafif bi model sürümü kolay baya. Sizce nasil

image

2 Cevaplar

0 oy
(12,272 puan) tarafından
Ben buna çok benzeyen modelini kullandım bu çok daha donanımlı açıkçası çok beğendim ben kullanırken de memnun kaldım 

Pier Cardin başlı başına güzel zaten 
-Reklam-
0 oy
(672 puan) tarafından
Cnm ben bu modelin başka markasını kullandım. Güzel kullanışlı.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 198 göst.
16 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Almilayla (1,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 409 göst.
26 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Asel_34 (321 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 471 göst.
+1 oy
1 cevap 1,144 göst.

Kategoriler


1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...