Herkes farklı görüyor bire bir yüzünü gören olmaz ( eğer görmüş se farklı bir suret gelmiştir o degildir) ben eli ve saçlarını gördüm ama rüyamı anlatmam çok güzeldi inşallah birdaha görürüm o anı tekrar yaşamak için neler yapmam ki :(((( kurban olduğum
1,512,609 soru
24,671,271 cevap
367,275 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın