0 oy
423 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (227 puan) tarafından
Kizlar dogumum zor oldu bebek asagi inemedinek son ve vakumla aldilar.bebegimi ilk önce soğutma tedavisine almışlardı simdi normal vucut isisi tedavisine geçirmişler cok sukur.boyle olup cevrenizde veya sizde basina gelip normal olan oldu bebegi.cok korkuyorum ve cok dua ediyorum.

3 Cevaplar

0 oy
(2,002 puan) tarafından
Etrafımda olmadı hiç böyle ilk defa senden duydum smdi geçmiş olsun Allahım safi isminde şifa versin canm . Tez zamanda kavuştursun inşallah 
-Reklam-
0 oy
(5,613 puan) tarafından
Bende ilk defa duydum canım Allah acil şifalar versin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. 
0 oy
tarafından
Bilgim yok canım Rabbim şifa versin yavrna insallah

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 349 göst.
9 Nisan 2024 Diğer kategorisinde 1111 (596 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 167 göst.
12 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Humaninannesi (1,118 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 285 göst.
0 oy
4 cevap 345 göst.
13 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Semizotu (628 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...