Kızlar bilen bilir yıllar sonra nasip olursa anne olacağım.
Doktorumu çok seviyorum çok emeği ve hakkı var üzerimde.
Bayan doktor bu arada.
13 eylülde nasipse dogumum var.
Doktoruma hediye almak istiyorum. Sizce nasıl birsey dusunmeliyim aklıma hiç birşey gelmiyor. Bana öneri de bulunabilir misiniz
Bende bekliyeyim şurda
Bu Sayfaya bakabilirsin çok güzel şeyler var canım
Senin için buldum
1,512,802 soru
24,673,976 cevap
367,431 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın