Kızlar bilen bilir yıllar sonra nasip olursa anne olacağım.
Doktorumu çok seviyorum çok emeği ve hakkı var üzerimde.
Bayan doktor bu arada.
13 eylülde nasipse dogumum var.
Doktoruma hediye almak istiyorum. Sizce nasıl birsey dusunmeliyim aklıma hiç birşey gelmiyor. Bana öneri de bulunabilir misiniz
Bende bekliyeyim şurda
Bu Sayfaya bakabilirsin çok güzel şeyler var canım
Senin için buldum
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın