Bilmem hiç düşünmedim olursda olsun isabet olur yazdıklarımı okumaları
Hiç olmadı. Ama tanıdık varsa da söylediklerimin arkasınayim. Hepsinin yüzüne de söyledim noo problem ha birde iyi seyirler
Varsa selamlar olsun kimsenin dedikodusunu yapmam arkasından konuşmam rahatım
Sadece hemşeriler var belki tanıdıktır da bilemiyorum jsjsjs
1,512,242 soru
24,666,721 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın