0 oy
497 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Soru yukarıda arkadaşlar

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Adana mı hastane?
tarafından
Evet canım
tarafından
2.gun ablamin eltisi yaptirmisti aramiz iyi laf arasi napiyon diye konusuyorduk demisti tarama yaptrrdim vsvs
tarafından
Kaç günde çıktı bilgin var mı yarın yaptiracam ama ilçeden geliyorum bir günde çıkarsa git gel yapmayıp annemde kalacam
-Reklam-
0 oy
(39,745 puan) tarafından
Doktor söylemedi mi
tarafından
Yarın yaptıracam heyecandan soruyorum ilçeden merkeze git gel yapacam eğer ki bir günde çıkıyorsa annemlerde kslacam
0 oy
tarafından
Özelde yaptırdım Kayseri de 10, günde çıktı sonuç çoğu hastanede de 10 günde çıkıyormuş orada muhakkak öyledir, canım 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 847 göst.
22 Şubat 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 310 göst.
4 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 276 göst.
28 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 414 göst.
6 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde zeynepcelik (2,462 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,689 soru

24,672,334 cevap

367,332 kullanıcı

...