Hiç yapamadık maalesef
Ne altın alması bizde olan da gitti yaaa
2 ayda 1 yarım veya tam altın yapıp kenera atıyorum
Eşim hediye alıyor onları kenara koyuyorum
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın