Hiç yapamadık maalesef
Ne altın alması bizde olan da gitti yaaa
2 ayda 1 yarım veya tam altın yapıp kenera atıyorum
Eşim hediye alıyor onları kenara koyuyorum
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın