Merhaba hanımlar.2li tarama sonuçlarım çıktı.doktorum sonuçlatın gayet iyi ve normal olduğunu söyledi.Hcg(T1) sonuçlar kısmında 38.1 u/ml mom kısmında ise 0.41 yazıyor bunq göre cinsiyet tahmini yapmak doğrumu.yapanlarda yanılan varmı..
Böyle cinsiyet tahmini yapılmaz ki. Ultrasyon fotosu varsa at
1,512,676 soru
24,672,177 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın