Günaydın canım benim 1 aylık aşıdan korkma bende yaptırdım pazartesi günü. Hiç bir şey olmuyor şimdiden geçmiş olsun bebişine
Çıkmaz kuzum rahat ol 2 saniyelik bisey. Bende ebeye sormuştum ztn şurup iciremezsin ztn ateslenmez ama sen yine de takip et demişti şimdi den geçmiş olsun size de
Günaydın tatlim Benim^ bisey yapmana gerek yok eve gelince ateşi çıkarsa calpol verirsin prensese
1,512,481 soru
24,669,765 cevap
367,193 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın