0 oy
328 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (16,379 puan) tarafından
7 aydır anne sütü veriyorum. Güzelde kilo aldı. Fakat son 20 gundur ne kilo almıs ne vermiş. Dogru duzgun emmiyor. Ek gıdayı guzel yiyor suyu guzel içiyor emmeye gelince ıkı fırt cekip bırakıyor bunun yanında da hep meme yanında olsun iki fırt ceksib donsun gene iki fırt ceksin istiyor. Mama verince de güzel içiyor. Vallahi anlamadım ben bu ne yapıyor. Emip duruyordu Süt desen sıkınca geliyor. Pompam yok ne kadar cıktıgı ı bilmiyorum. Diş doneminde 2 tane cıkardı 2 tanesi daha tümsek patladı patlıcak. Ne yapayım kızlar? Bu cocuk memeyi mi bırakıyor yoksa

3 Cevaplar

0 oy
(4,673 puan) tarafından
Kaç öğün ek gida veriyosun 
(16,379 puan) tarafından
3 ögün canım az az
(4,673 puan) tarafından
Bebeklerde dönemsel oluyor ya sekiz aylık kızım bazen o da istemiyor sonra tekrar eskisi gibi oluyor
(16,379 puan) tarafından
İnşallah daha cok erken cunku
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bu dönemdeki fazla. Bağımlısı olmayacak canim

Ama 1.yaş. Ve sonrası gittikçe bağlanacak 
(16,379 puan) tarafından
Yani daha erken  canım bari bir yasa kadar emse. Korkuyorum bırakır yada boyle ıkı fırt ıkı fırt sut cekilir diye
0 oy
tarafından
Zorla bıraz daha düzelir
(16,379 puan) tarafından
Zorluyorum hep zaten. Uykuda baya baya emip doyuruyor ama Gunduz yok

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 392 göst.
0 oy
2 cevap 176 göst.
26 Temmuz 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 202 göst.
1 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 237 göst.
14 Ekim 2022 Diğer kategorisinde !!!!FATMAAA!!!!! (11,233 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,256 soru

24,666,864 cevap

367,044 kullanıcı

...