Ocak ayında başvuru yapmıştım hala sonuç yoktu geçen hafta beyaz masayı arayıp dilekçe gönderdim başvurum yenilendi ve bu sabah böyle bir mesaj geldi. Ne demek oluyor anlamadım onaylanmış mı yani? Sosyal yardım alan arkadaşlar bilir şimdi
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın