Valla benm eşim çocukla birlikte alıştı. Zaten evlendikten 2 ay sonra hamile kaldım. Yani 1. Yılın sonunda anladı evli olduğunu
Eşim başından beri hep bana bize düşkün oldu çok şükür ☺️
1,512,640 soru
24,671,649 cevap
367,290 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın