0 oy
174 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (946 puan) tarafından

Oğlum kabız olmuş kızlar ilk defa oluyor ne yapabilirim? 


Bir de oğlum ek gıdaya geçtiğinden beri, ek gıdayı yiyor hiç reddetmiyor ama suyu asla içmiyor. Suluk aldım, dişlerini kaşıyor onun ucuyla. Kaşıkla veriyorum, onu da geri çıkarıyo yada püskürtüyor , oyun yapıyor. Resmen zorla şu içiriyorum. Öneriniz var mı? 

2 Cevaplar

0 oy
(1,185 puan) tarafından
Dut veya üzüm pekmezini yoğurda kat yedir canım hemen açılır bebenin bağırsağı :)) 
(946 puan) tarafından
Canım teşekkür ederim ama ev yapımı yoğurdum yok malesef :(
-Reklam-
0 oy
(667 puan) tarafından
Bardakla su vermeyi dene benimkide ilk başlarda işmiyodu şimdi susuz bi dakika duramıyo kabızlığı içinde zeytin yağı bide gün kurusu verebilirsin
(946 puan) tarafından
Ben cesaret edemem canım bardakla vermeye ya korkarım çok evhamlıyım ben

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 289 göst.
11 Nisan 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 254 göst.
14 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mirayin annesi (3,818 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 165 göst.
9 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Derya z05gni (375 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 353 göst.
15 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Xanne (32 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,518 soru

24,670,252 cevap

367,213 kullanıcı

...