Sadece sağlık ocağı doktorları cnm ödeme alamadıkları için eylem yapılıyor diğer Doktorlar iş başında ve sonuna kadar haklılar herkes askerî ücretle çalışan ne yapsın demiş ama onlar Dr olmai için yıllarını veriyorlar askeri ücretle çalışanlar napsin diyenler zamanında okusaymis senelerce okuyup didiniyorlar
Ay vahh aç gözlülük başka birşey değil asgari ücretle geçinen napsin
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın