YEMEKTEYİZ İZLEYEN VARMI KIZLAR ONUR BÜYÜKTOPÇU NERDE SEDA SAYAN NERDE ADAM BİKERE ÇOK KOMİK Dİ VE CİDDEN İŞİNİN HAKKINI VERİYODU SEDA SAYAN İSE ÇOK SÖNÜK KALMIŞ BANA GÖRE DÜN HİÇ SARMADI
Aynen dun bakmadim bile onur daha sempatikti
1,512,233 soru
24,666,629 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın