0 oy
232 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (336 puan) tarafından
kızlar affınıza sığınıyorum ama 2 gündür genital bölgemde bir şişkinlik var iç kısmında

 bide kesik yoğurt gibi parça parça bi akıntı oluyor lavaboda 

sizce bu nedir 

Not:hamile değilim 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Evet o enfeksiyon mantar yani  kaşıntı ve akıntı oluyor hayatı dar eder doktora git
-Reklam-
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Bende yıllardır iltihabla ugrasiyom birde rahim ağzı yaram var
(22,058 puan) tarafından
Özelin kapalı la dönüş yapamadim
(49,836 puan) tarafından
Açtım:))
0 oy
(44 puan) tarafından
Mantar degilmi o
(336 puan) tarafından
bilmiyorum ya doktora gideceğim de
0 oy
(3,233 puan) tarafından
Canım direk elma sirkesini suyla karıştır her lavaboya gittiğinde özel bölgeni yıka bu suyla bende aynısı oldu 1 gece de iyileştim
(336 puan) tarafından
tmm cnm yakmaz demi
(3,233 puan) tarafından
Yakar Ama sen şöyle yap her yandığında temiz suyla yıka tekrar onu sür yani çok da yanmasına fırsat verme dayanamıyorsan kesin çözüm inşallah

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 289 göst.
0 oy
2 cevap 166 göst.
+2 oy
1 cevap 275 göst.

Kategoriler


1,512,399 soru

24,668,626 cevap

367,134 kullanıcı

...