bende konya canım hava çok bulandı ama daha yağamadı
i
Bursadayım gece 3 te bir kalktım ki amaaan nasıl yagıyor mübarek bizim de tüm camlar acık agustos ayında öyle cok yagacagını nerden bileyim baya da gec fark ettim kuzeye bakan cephedeki camlardan içeri dolmuş yagmur halılar perdeler ıslanmış balkondaki halım sırılsıklam olmuş neyse yagmur berekettir yapacak birsey yok yıka Eda yıka
1,512,482 soru
24,669,797 cevap
367,193 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın