Valla benm burnum hiçte fındık gibi değil ama bende de var hızma herkes te çok yakıştırıyor
Bende hızma var aksine eşim takmami istemiyor cikardim bende ...
Aman burnu sakın deldirme, öyle ağrıyor ki o hızma burunda çok fena yaaa. Ben iki kere deldirdim m.al gibi pişman oldum yavrum :D
Sen kendine yakıştırıyorsan şekli hiç önemli değil
1,512,289 soru
24,667,195 cevap
367,052 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın