Hanımlar bugün dikislerim alındı çok şükür fakat içerden intap yapmış taş gibi alt karnım ezerek akıtmak istediler fakat başarılı olmadı yatış önerdi fakat kabul etmedim 10 gündür 2 farklı antibiyotik kullanıyorum enfeksiyon değerimde yükselmiş evde şunu yapabilirsin dediğiniz birşey varmı oğlum bugün 10 günlük oldu onu bırakmak istemiyorum sitresten tadavimde yanıt vermez herşey birbirine karışır bı arkadaşım sarımsak önerdi belki farklı şeyler de bulurum diye yazıyorum şimdiden teşekkür ederim
1,512,558 soru
24,670,815 cevap
367,246 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın