+1 oy
323 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Dün baş agrısı vardı bugun ateş ve öksürük. Bizde yanındaydık hep insallah kızıma falan gecmemiştir. Şuan gitti test yaptırmaya 

3 Cevaplar

0 oy
(187,446 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Kiz sonuc ciktimi
tarafından
Yok canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ay insallah degildir seni bide o mahveder 
tarafından
Koranamı bacım
tarafından
He insallah degildir gribal bisidir esinde sen korona olmasan bile stresi sana yeter benimki corona oldugunda sanki o degil ben hastaydim
tarafından
Ha yok canım sesi çıkmıyor hiç sabahdan beri
0 oy
(14,062 puan) tarafından
Kaç gündür bende rahatsızım gribal olduğunu düşünüyorum 
tarafından
Geçmiş olsun

İlgili sorular

+2 oy
12 cevap 905 göst.
4 Haziran 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 344 göst.
14 Ekim 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 416 göst.
27 Şubat 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 88 göst.
4 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Kadinca_3861866 (16 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...