Bekarken falan burger king de yada herhangi bir fasfoot restoranında çalışan var mıydı? Ben burger king de çalıştım 3.5 yıl :D
Kadrolu ebeyim :-):-)
Öğretmenim..
Okul öncesi öğretmeniydim , ev hanımıyım
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın