Zor bir süreç oldu hem benim hem ailem icin en acısı da oglumun vaktinden çaldım akılsız başımın cezasını beraber çektik.. Allah hicbirimizin emegini boşa çıkarmasın inşallah. Hatta bu süreçte burdan da bana gıcık olan arkadaslar oldu ama hepinizin duasına talibim bu sinavi kazanmak zorundayim benim icin olmasa da evlâdım icin dua eder misiniz kizlar. Allah razı olsun... sınava girecek arkadaslara da basarilar
1,512,799 soru
24,673,921 cevap
367,429 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın