Sağlık ocağına gidip geldim piştik valla hava resmen 50 derece gibi hele maskeyle 60 falan
Ben öğlen çıkamıyom yaa tansiyonum yüskeliyor
Valla biz aksam 8 den once bi yere cikmiyoruz bacim, 8 den sonra parka cikiyoruz dayanamam walla cinnet gelir bana o sicakta disarda
1,512,202 soru
24,666,204 cevap
366,988 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın