4ay önce korona olduk eşimlen ve şuan 2.bebeği istiyoruz açıkçası benim kafam karışık korona da aşı da kısırlık yapıyo diyenler var kimi doktor öyle bişey yok diyo ama çok kafama takılıyo korona geçirip hamile kalan var mı acaba aranızda kızlar
1,512,191 soru
24,666,100 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın