Kızlar 3 gün adet gecikmesinin üzerine beta hcg 334 çıktı 2 gün sonra tekrar kan vereceğim. Şimdi pek bilmediğimden soruyorum bu aşamadan rahime yerleşmiş oluyor mu? Yoksa hala yerleşme aşamasında mı? Kaç haftalık oluyor eğer yerleştiyse. Birde ne zaman gidersem kese görünür
1,512,184 soru
24,666,033 cevap
366,979 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın