Gayet yakışmış canm elbisen :) kaynanan belki kıskanıyordur o yüzden her giydiğine laf ediyordur boşver sen onu dinleme bile ben olsam bu yakışmamış bu böyle durmuş şöyle durmuş üstünde dediği elbiseleri giyerdim inadına
Bence çok güzel. Güle güle giy :) Ayrıca tesettürlüsün tabii ki bol olacak. Boşver konuşsun, bende şal takıyorum neden eşarp takmıyorsun diyordu bir aralar.
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın