+1 oy
542 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Bogazim giciklaniyor corona olabilirmiyim.. biraz rakı ile gargara yapsam olurmu acaba saf alkol olduğu için ciğere inmesin diye

5 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Şüphen varsa test ver bende sabah boğaz ağrısıyla uyandım aksma doğru burun akması ağrı vs oldu az önce test verip geldim 
tarafından
Sabah olsun devam.edersem giderim
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Cnm kekik cayı cok rahatlatıyor limonlu yap ıc bende de kac gundur var bogaz agrısı, grıp salgını varmıs bu aralar
tarafından
Limon kekik birde bal karışımı vardi zencefil karabiber falan onuda attim ınsallah düzelirim suan yanması kesildi tabi rakıyla gargara  yaptim
+1 oy
(84 puan) tarafından
Koronadan korktuğun kadar ölümden sonra ki hayat için endişe etseydin rakı yerine başka bir çözüm bulmak aklına gelirdi. 
tarafından
Yine mi bu kadın :)) birde misafir girişi ile bitmiyor bu illet ayyaş
(49,836 puan) tarafından
Evet hesap silinmiş yine cidden yaşının insanı değil bir bilezik için kaç tane nickle geldi:d
tarafından
Yuhlar olsun görmemişin bir şeyi olmuş tutmuş şey yapmış hesabı

Bunun gibi bunaklar da ancak böyle avunuyor ne yapsın :)
Bir de bana önceki postta çocuk diyor kendi kart horozluguna bakmıyor:)
(49,836 puan) tarafından
Puhahah karthoroz bunu annem çok söyler:D hee 43 yaşında:)
tarafından
Benim annem de çok kullanır bu lafı ve ben çok gülerim:)
0 oy
(933 puan) tarafından
Ac bi 70lik ic bacim ,:D
tarafından
Ev rakısı bu canim ben sevmiyorum:) sarapciyim :)))
(933 puan) tarafından
Rakii bnde sewmem yaa pamukla disime bile koyamamm. Sarabida meyweli biralar warya adi nydiii onlaa sewiomm :D  bnce usutmussundr bugun bnm bogazlrmda oylydi gectiii
tarafından
Olabilir canim valla az çalkaladim rakıyla saf alkol.oldugu için varsada gitsin diye ;) burda linç yemeyelim simdi
(933 puan) tarafından
E benn diom sana icme diyeee haram haram bacim :)))) ay allah afetsin linclik ne war herkze saygi duymak lazim kuzum
0 oy
(64,961 puan) tarafından
otur.ic bari ☺️☺️☺️
tarafından
Şifa niyetine dedik ama
(49,836 puan) tarafından
Rakıyi şifa niyetine hupletmeyende ne bilim:D
(49,836 puan) tarafından
Koronoda olabilirsin gulguzel malum evde hiç durmuyosun ya:D

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 134 göst.
2 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Nisa17 (371 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 196 göst.
27 Haziran 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde ilyda (14 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 120 göst.
30 Mayıs 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde CEYLAN BILGI (118 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 160 göst.
14 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Aytu (42 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...