40. Haftamda oldum benim alerjik rinitim vardı belirti olarak öksürüktü evdeki buhar makinesi ile geçirdim karantina günümü zor geçti baya meyve sebze tükettim ilaç içemediğim için
1,512,150 soru
24,665,566 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın