40. Haftamda oldum benim alerjik rinitim vardı belirti olarak öksürüktü evdeki buhar makinesi ile geçirdim karantina günümü zor geçti baya meyve sebze tükettim ilaç içemediğim için
1,512,160 soru
24,665,678 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın