Gitmedim ama hayırlı yolculuklar bol bol gezin tadını çıkarın:)
Beni de götürrrrrrr
Ürgüpte mustafapaşa diye biryer var dizi cekimleri falan yapilan yer orda konaklalari görun canim. Avanosa gidin , uçhisara gidin. Guvercin vadisiydi sanirim adi tam hatirlayamadim oraya gidin. Hafi guzel güzel fotolar bekliyoruz senden .
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın