Kızlar bime mr .green markalı spreyli mop gelmiş bu sabah bimde gördüm aldım viledaya göre daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum aranızda kullanan varmı memnun musunuz?
1,512,450 soru
24,669,287 cevap
367,167 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın