Utanarak yazıyorum ama bayram tatili nedeniyle saglık ocakları kapalı kadın doguma yer bulamadım acil birşey anlamadı dikişlerimde bir sorun varmı bilen bir bilgi verebilir mi bazen öyle bir agrı giriyorki ayaktaysam kalıyorum ne adım atabiliyorum ne oturabiliyorum agrıdan kıvranıyorum gece 9 gün oldu dikişler olalı (Resim İçin Kusura Bakmayın)
Baticon Sürüyorum Ama
Sorun yok gibi daha cok yeni ağrılar normal zamanla azalacak fazla ayaktayakta kalma
1,512,799 soru
24,673,921 cevap
367,429 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın