0 oy
201 göst.
Diğer kategorisinde (438 puan) tarafından
Kızlar 37 37.5 arası ateş normal mi vücudu çok sıcak 

3 Cevaplar

+1 oy
(65,032 puan) tarafından
nornal diyorlar da bence degil ne zaman kizimin atesi 37 olsa sonrasında artiyo iki gündür yine hasta
(438 puan) tarafından
Tamam çok teşekkür ederm ya tecrübesiz olmak ne kötü
(65,032 puan) tarafından
twcrubesizlik degil canim annelik burnu aksa insanin eli ayagina dolasiyo. viks varsa ayaginin altına sür limon sür burnu tıkalıysa basucuna sogan koy aklima gelenler bunlar
(438 puan) tarafından
Ateşten başka şikayetimiz yok ki grip falan değil burnu akmıyo
(65,032 puan) tarafından
o zaman dedigim gibi takip et enfeksiyon olabilir atesi dusmezse azi disleri cikmsitir artik dis degildir
(438 puan) tarafından
Evet çıktı canım sağol herşey için
-Reklam-
0 oy
(672 puan) tarafından
Cnm takip et yükselebilir de sabit kalıp dusebilirde.havalar çok sıcak olduğu icinn bebeklerinnatesleri bu u seviyede olabiliyor
0 oy
tarafından
Normal diyolar doktorlar ama ben öyle durumlarda dayanamayıp kalpol veriyorum ama hata vücut savasamaiyormus bunu Bilsem de ya çok yükselirse kokusundan gece çok geçse ılık duş için hemen ilacı veriyorum

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 109 göst.
14 Eylül 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 229 göst.
+1 oy
7 cevap 386 göst.
+2 oy
4 cevap 324 göst.

Kategoriler


1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...