Ben 35 hafta oldum uzandigim zaman falan ne tarafa uzansam karnımın otarafi ağrıyor kasıklarımda arada agriyo banada bayramdan önce görüm bı seni dedi cumartesi gidim dedim bayram izinine çıkmış cumaya gelecekmis sezaryanliyim bide
1,512,558 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın