Ben 35 hafta oldum uzandigim zaman falan ne tarafa uzansam karnımın otarafi ağrıyor kasıklarımda arada agriyo banada bayramdan önce görüm bı seni dedi cumartesi gidim dedim bayram izinine çıkmış cumaya gelecekmis sezaryanliyim bide
1,512,548 soru
24,670,698 cevap
367,237 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın