Iki kızım var biri 5 ay yattı biri nerdeyse misafir geldiğinde koyuyordum ikinci kızım 8 aylık şimdi içine 5 dk koyamıyorum uyuyunca ancak boyuna yetiyor dönemiyor o yüzden öyle odada duruyor gece yatagimdayatıyordu annem oda almıştı onda da hic yatmadı kullanmadım ama gögordugum kadariylaı park yatak bence en uygunu büyüyene kadar kullanırsınız
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın