Asla önermiyorum ben vermiyorum vermedimde verenlerede aşırı gıcık oluyorum vermeyin diyorum hatta o çocuklar ileride miyop oluyolar bilmiyolar tabi zarar beyin gelişimi ilerleyemiyo malesef telefon tablet verilen çocuklarda ne yazıkki sırf kurtulmak icin ağlamasın diye avuttuklarını sanıyolar ancak yanlış
1,512,700 soru
24,672,668 cevap
367,350 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın