Hanımlar şimdi üstün körü anlatmaya gerek yok. Benim göbeğim. Orman gibi kıllandi. Az önce kız kardeşim göbeğimi açtık bebeğin hareketleri ni izledik abla alalım dedi eşim izin vermiyor. Gerek yok doğumdan sonra kayboluyor. Diyor. Ama sezeryan Olucam. Ada yapsam. Mi gerek var mı.
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,393 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın