kızlar tüy dökücü kremler hamilelikte zararlı ya sadece özel bölgedemi zararlı yoksa tüm vücüt damı sadece merak ettim
Balım kullanma sakın diken diken oluyo maffediyo tamamen en mantıklısı jilet bence o kremi kullanınca daha 3 gün olmadan çıkıyo aslında en Etkili çözüm ağda ancak işde utanıyo insan gitmeye
1,512,202 soru
24,666,185 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın