0 oy
398 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (36 puan) tarafından
Slm canlar set ustu ocak neyi tavsiye edersiniz marka model 

8 Cevaplar

0 oy
(10,373 puan) tarafından
Vestel almada ne alırsan al .. bir de Altus sipariş etmiştim eksik yollamislardi ev cizikleri vardı netten sipariş edeceksen dikkatli ol ben anında iade ettim
(36 puan) tarafından
Yok kuzum yerinden almayı düşünüyorum
-Reklam-
0 oy
(3,957 puan) tarafından
Siyah almada..
(36 puan) tarafından
Marka ne önerirsiniz
tarafından
Bosch al ama sakın siyah alıyım deme
0 oy
tarafından
Arçelik Beyaz olan canım
(36 puan) tarafından
Nasıl canım guzelmi kullanımı 10 senedir değişik bi marka kullanıyodum artık ömrü bitmiş sizlere ömür
tarafından
Ben kullanıyorum canim çok da memnunum ama sakın siyah alma siyah da kullandim ömrümü yedi
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Bosch güzel diye duydum daha önceden bizim akraba aldı ama bende set üstü yok tabi :D neyse siyah var çok toz oluyor sürekli sil sil 
(36 puan) tarafından
Anladım canım
0 oy
(1,466 puan) tarafından
Franke cam ocak çok tatlı duruyor .
0 oy
tarafından
Beko cam ocak avantajida 4 tencere ayni anda çarpmadan.pisirebilirsin  ara mesafeleri geniş  
0 oy
(3,725 puan) tarafından
Termikel kullanıyorum memnunum
0 oy
tarafından
Marka bilmem de beyaz al

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 896 göst.
16 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 189 göst.
22 Kasım 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Zeynosss (16,097 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 420 göst.
27 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 181 göst.
28 Eylül 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,287 soru

24,667,179 cevap

367,051 kullanıcı

...